Ve srovnání s jinými zaběhnutými válečnými sériemi je sága rodu Brothers in Arms poměrně krátká, přesto se však stihla zapsat do povědomí hráčů jako ta taktičtější a přemýšlivější varianta FPS bojů 2. Světové války. Člověk už přeci jenom není na všechno úplně sám, není jen součástí bezejmenného davu, který se s odhodláním zfetovaných lumíků vrhá před rozpálené německé kulomety. Vládne zde takříkajíc rodinná atmosféra a důraz na pomalejší, taktický přístup. Hráč v čele menší vojenské jednotky rozdává svým mužům rozkazy a pak sleduje, jak ty jelita dělají v lepším případě něco úplně jiného, nebo v tom horším pomřou všichni dřív než stačí dořvat poslední povel. Inu co si budeme povídat, v prvních dvou dílech Brother in Arms zůstalo přání otcem myšlenky a ačkoliv byl celý originální koncept vymyšlený náramně, zrealizován byl poměrně cudně. Veškerý taktický potenciál se tak scvrknul do několika skriptů a monotónního obkličování německých palpostů. I přesto však hra zaznamenala veliký úspěch a není proto divu, že se dočkáme i jejího třetího pokračování. Hell´s Highway se představí nejen na next-gen konzolích (PS3, X360), ale i PC a Ubisoft se dušuje, že tentokrát bude mít BiA opravdu veškerý komfort realistické taktické akce